Zpět na úvodní stránku

úvodní stránka
informace o jezdeckém klubu
malá prohlídka stájí
seznamte se s našimi koníčky
a s našimi poníčky
naše možnosti
naše akce
další činnost - ryby, sady
jak se na vyjížďku obléci?
fotogalerie z jezdeckého klubu
sezonní radovánky
...
Táborek
táborek
Dalo by se spíše říci ”soustředění u koní” než-li tábor. táborek

Po dohodě s rodiči jsme uskutečnili 3-denní táboreček u nás ve stáji Splněný sen, kde jsme od pondělí do středy odpoledne prožili naplno čas s koníčky a ostatním zvířectvem, které zde máme (psi, kočky, slepice, králík, morče). Každé ráno jsme jeli s nasedlanými poníčky do Vtelna pro snídani, potom následovalo ježdění a péče o koně. V poledne jsme navštívili nedalekou restauraci na oběd, poté odpočinek ve stáji na připravených lůžkách a polední spinkání. Upekla jsem palačinky s doma vařenou marmeládkou a jen se po nich zaprášilo :-) Odpoledne opět ježdění a starost o koníčky a zbytek zvířátek. Večer pečení vuřtíků, osobní hygiena, příprava na spaní, na dobrou noc pohádka a sladké sny :-) táborek
Ráno se zdatnějšími účastnicemi návštěva jiného jezdeckého klubu u Teplic, kde jsme podnikli vyjížďku na jiných koních, v jiných sedlech, v jiném terénu a s jiným cvičitelem.........je fajn mít srovnání :-) Polední oběd jsme opět pro úspěch opakovali v blízké restauraci. táborek
Opět polední klídeček s pohádkou, odpoledne opět výuka a ježdění, večer grilování a dobrou noc. Bouři a blesky na obloze všichni krásně zvládli i koníčci, které jsme v bezprostřední blízkosti viděli a slyšeli :-) Ve středu ráno ježdění, opět nákup, kam jsme dojeli na koních pro koblihy. táborek
Poté snídaně a tento den jsme jeli na výlet na ranč Zelená k mé kamarádce, kde jsme strávili s upečenou bábovičkou, kterou jsme vezli s sebou (upekla jsme ji čerstvě než jsme jeli). Kráááásné dopoledne na ranči, kde je na co koukat......Lamy ALPAKY dovezené z Chille, obrovaké Ary, jiné exotické ptactvo, klokani, minihorsíci (výstavní), koťátka, králíci, husy, slepice, psi a krásný prostor. Následoval obídek v Globusu v Chomutově a odjezd k nám do stáje, kde jsme nasedlali poníky a vypravili jsme se na poslední maličký výlet na Benedikt. Cestou se dětičky na hřbetě Ponytky a Maliky střídali, na místě se svezli, poklouzali, poskákali a čas tak běžel, že jsme museli domů, do stáje, kde na nás již čekali okolo 17h rodiče a my jim naše svěřence předali. Zdravě unavené, bez šrámečku a dovoluji si napsat šťastné.............díky za to :-) táborek

Pro úspěch opakujeme od 13.-15.8.2012, obdobný režim-5x denně jídlo, pití bez omezení :-), několikrát denně jízda na koni + 2x denně výuka, 2x výlet (ranč zelená, Svinčice - zapřahaní kladrubských běloušů - jízda v kočáře), legrace a výuka koňovědy. To vše pod odborným, plnoletým a zdravotnickým dozorem.